Skip to Content
Subscripcions i productesBotiga de l’ARA

Botiga de l’ARA

Què hi pots trobar?

A la botiga online del diari ARA trobaràs productes, experiències i ofertes exclusives que complementen la teva lectura i el teu compromís amb un periodisme de qualitat. Entre els articles i serveis disponibles hi ha:

  • Promocions culturals i activitats exclusives per als subscriptors de l’ARA en el món de la música, museus, viatges, teatre, cinema, entre d’altres.
  • Debats i xerrades organitzades pel diari sobre temàtiques d’actualitat.
  • Activitats culturals i periodístiques exclusives per als membres del Club Prèmium.
  • Productes de proximitat que oferim de col·laboradors de proximitat: vins, escapades, entre d’altres. Si vols vendre els teus productes a botiga.ara.cat , contacta amb nosaltres.
  • Productes propis del diari: regala l’ARA, packs del diari de paper, portades o especials, i marxandatge del diari.

Les teves entrades

Quan t’apuntis a un esdeveniment organitzat pel diari ARA, rebràs un correu de confirmació amb tota la informació sobre les entrades. Aquest correu és suficient per acreditar la teva assistència el dia de l’acte.

📌 Per inscriure’t a qualsevol activitat és imprescindible tenir un compte de l’ARA.
Si no tens la sessió iniciada, pots fer-ho fàcilment des de botiga.ara.cat  o des de ara.cat .

Compra a través de plataformes externes

En alguns casos, la venda d’entrades d’un esdeveniment organitzat per l’ARA es gestiona a través d’una plataforma externa, com ara la del Palau de la Música Catalana o L’Auditori de Barcelona.

  • En aquests casos, quan facis clic per apuntar-t’hi des de la Botiga de l’ARA, se t’obrirà una nova pàgina externa.
  • La compra i la gestió de l’entrada es farà íntegrament des d’allà.
  • Qualsevol incidència relacionada amb la compra o l’accés hauràs de gestionar-la amb ells.

Incidències

Si tens cap problema amb una comanda, una entrada, un pagament o qualsevol altre dubte relacionat amb la Botiga de l’ARA, t’ajudem a resoldre-ho.

Contacta amb nosaltres a través del correu: botiga@ara.cat o truca’ns al telèfon 93 275 11 10 (de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h)

💡 Per atendre’t millor, tingues a mà:

  • El número de comanda o comprovant de compra
  • El correu electrònic amb què vas fer la compra
  • Una descripció breu del que ha passat

Devolucions

Termini de devolució

Si has fet una compra a través del web de la Botiga de l’ARA, disposes de 14 dies naturals per sol·licitar-ne la devolució, sense necessitat de donar explicacions.

En el cas de productes físics, aquest termini comença a comptar a partir del dia en què tu (o la persona que hagis indicat) rep el producte.

📝 Com exercir el dret de devolució?

Per gestionar una devolució, només cal que ens avisis per escrit dins del termini establert. Pots fer-ho:

  • Per correu electrònic a botiga@ara.cat
  • Per carta postal a: Carrer Peu de la Creu 5-9, 08001 Barcelona
  • O per qualsevol altre mitjà que deixi constància clara de la teva voluntat de retornar la compra

🔔 Només cal que ens enviïs la comunicació abans que finalitzi el termini dels 14 dies naturals.

🔁 Què passa quan fas una devolució?

Un cop comuniquis la teva voluntat de fer una devolució dins del termini establert, a la Botiga de l’ARA et retornarem l’import complet de la comanda, incloent-hi les despeses d’enviament. (Si vas escollir una modalitat de lliurament més cara que la bàsica, només et tornarem l’import de l’opció estàndard.)

💳 Com i quan es fa el reemborsament?

El reemborsament es farà en un màxim de 14 dies naturals des que rebem la teva notificació. Es farà servir el mateix mètode de pagament que vas utilitzar per fer la compra. En cap cas se’t cobrarà cap comissió pel reemborsament. El reemborsament es pot retenir fins que hàgim rebut els productes retornats o una prova conforme ja els has enviat.

📦 Què cal fer amb el producte?

Hauràs de retornar-lo o entregar-lo sense demores, com a màxim en un termini de 14 dies naturals des de la comunicació de la devolució. Hauràs d’assumir el cost directe de la devolució. Cal que el producte estigui en bon estat. Només et pots responsabilitzar de la pèrdua de valor que pugui haver tingut per un ús diferent al necessari per comprovar-ne la naturalesa, característiques o funcionament.

Conseqüències del desistiment

En cas de desistiment, el diari ARA retornarà tots els pagaments que hagi rebut de l’usuari, incloent-hi les despeses de lliurament (amb l’excepció de les despeses addicionals resultants de l’elecció per part de l’usuari d’una modalitat de lliurament diferent a la modalitat menys costosa de lliurament ordinari que ofereixi el diari ARA) sense cap demora indeguda i, en tot cas, com a màxim 14 dies naturals a partir de la data en la qual l’usuari informi el diari ARA de la seva decisió de desistir del contracte. El diari ARA procedirà a efectuar aquest reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament utilitzat per l’usuari per a la transacció inicial, tret que hagi disposat expressament el contrari; en tot cas, l’usuari no incorrerà en cap despesa com a conseqüència del reemborsament. El diari ARA podrà retenir el reemborsament fins a haver rebut els béns, o fins que l’usuari hagi presentat una prova de la devolució, segons quina condició es compleixi primer.

L’usuari haurà de retornar o lliurar directament els béns al diari ARA, sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, com a màxim en el termini de 14 dies naturals a partir de la data en què comuniqui la seva decisió de desistiment del contracte. Es considerarà complert el termini si efectua la devolució dels béns abans que hagi conclòs aquest termini. L’usuari haurà d’assumir el cost directe de devolució dels béns.

L’usuari només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultant d’una manipulació diferent a la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

Supòsits de no aplicació del dret de desistiment

De conformitat amb el que es preveu en l’article 103 del reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries, s’informa l’usuari que no podrà desistir dels següents contractes:

  1. La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés de l’usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat pel diari ARA, haurà perdut el seu dret de desistiment.
  2. El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l’execució hagi començat amb el previ consentiment exprés de l’usuari amb el coneixement per la seva part que en conseqüència perd el seu dret de desistiment.
Última actualització