Les dades de la teva subscripció
T’expliquem com pots consultar i gestionar les dades de la teva subscripció.
🔗 Per accedir-hi, has d’anar al teu perfil i entrar a l’apartat de ‘Subscripció’. Per saber com pots veure el teu perfil, ves a: perfil.
Número de subscripció
El teu número de subscripció és únic. Si tens més d’una subscripció, aquest número serà diferent per a cadascuna.
El pots consultar a la part superior de l’apartat Subscripció i et servirà per identificar-te si contactes amb nosaltres.
Modalitat de la subscripció
Si vols consultar quina modalitat de subscripció tens contractada, ves al teu perfil i entra a la secció ‘Subscripció’, on t’informem sobre:
- Quina modalitat de subscripció tens contractada.
- El preu de la subscripció contractada.
- Els avantatges associats a la teva subscripció.
Vols canviar la teva subscripció?
Si vols afegir paper a la teva subscripció o canviar la periodicitat de la modalitat digital, pots saber com fer-ho just a sota.
Dades de pagament
Per conèixer o canviar el mètode de pagament que s’està utilitzant per pagar la subscripció, ves a la secció de ‘Subscripció’ que trobaràs al teu perfil.
Canviar el mètode de pagament
- Fes clic a l’enllaç ‘Canvia’ dins de ‘Mètode de pagament’.
- Tria la nova opció de pagament: domiciliació bancària o targeta.
- Omple les dades i confirma.
El canvi es farà efectiu l’endemà.
🔗Si ho prefereixes, pots contactar amb el nostre equip des d’aquí: /contacte
Cancel·la la subscripció
Si vols desactivar la teva subscripció, ho pots fer al final de l’apartat ‘Subscripció’, que trobaràs en el teu perfil.
Entrega del diari de paper
Dins de ‘Subscripció’ (en el teu perfil) pots consultar i modificar com i a on reps el diari:
- Entrega a domicili: Reps el diari a l’adreça que hagis indicat a la teva subscripció (disponible en determinades zones).
- Recollida amb targeta en un punt de venda: Reculls el teu exemplar del diari en qualsevol punt de venda autoritzat a través de la targeta ARA (digital o física). Aquesta modalitat et dona flexibilitat total per triar on i quan recollir-lo, dins dels dies assignats.
- Entrega mixta: Combines el lliurament a domicili amb la recollida al quiosc segons el dia de la setmana. Per exemple, pots rebre el diari a casa entre setmana i recollir-lo al quiosc el cap de setmana.
També indiquem els dies que tens seleccionats per rebre el diari de paper: cada dia, caps de setmana o dies en concret, com el diumenge.
Modifica les dades d’entrega
Per actualitzar o canviar les dades d’entrega de la teva subscripció segueix els següents passos:
- Entra al teu perfil > Subscripció > Dades d’entrega.
- Fes clic a ‘Modifica l’entrega’, situat just a sota de les dades d’entrega.
- Aquí pots canviar l’adreça d’entrega on reps el diari o la modalitat d’entrega per passar de domicili a recollida al quiosc, o viceversa.
- Tria si el canvi vols que sigui temporal o permanent.
🔗 També pots contactar amb l’equip d’atenció al client .
🏠 Entrega a domicili
- Si ja tens una adreça configurada, la veuràs i només hauràs de fer clic a ‘Canvia l’adreça’.
- Si vols canviar el mètode d’entrega de recollida al quiosc a rebre-ho al
domicili, hauràs d’afegir la teva adreça indicant:
- Codi postal.
- Població.
- Adreça completa (tipus de via, número, pis, porta…).
❗Si l’entrega no està disponible a la teva població, contacta amb nosaltres a subscripcions@ara.cat o al 93.275.11.10 i buscarem una solució.
🗞️ Recollida al quiosc:
Si prefereixes la llibertat de recollir el diari a qualsevol quiosc, marca aquesta opció.
-
Introdueix el codi postal que t’interessi per comprovar si en aquesta població es distribueixen diaris a punts de venda.
-
Tria si vols fer la recollida amb la targeta ARA en format digital, que trobaràs al teu perfil, o bé rebre una targeta física de plàstic.
🔗 Més informació sobre la targeta aquí: Targeta ARA
🗓️ Selecciona les dates:
- Indica la data d’inici del canvi.
- Si ho necessites, també pots indicar una data de fi, de manera que el canvi sigui permanent o temporal.
Un cop guardat el canvi, se’t confirmarà la data d’activació i també se t’enviarà un correu confirmant els canvis. Podràs modificar els canvis en el moment que tu vulguis.
Interrupció temporal
Tenir una subscripció a l’ARA amb paper també et permet interrompre temporalment la teva subscripció durant el període que indiquis. Els dies que duri la interrupció seran compensats allargant els dies de venciment de la subscripció.
Si marxes de vacances, també t’interessen aquestes opcions:
- Canviar temporalment l’adreça de recepció del diari.
- Sol·licitar recollir-lo amb la targeta a qualsevol punt de venda.
També pots contactar amb el nostre equip per gestionar-ho manualment (subscripcions@ara.cat o al 93 275 11 10).
Si no pots recollir el diari
En cas que no hagis pogut recollir l’exemplar, tens la possibilitat de recuperar els dos últims dies. Consulta-ho directament amb el teu punt de venda habitual.
Renovació data i preu
Trobaràs la modalitat de subscripció, el tipus d’entrega, la data de la pròxima renovació i l’import de la renovació a l’apartat ‘Dades de la subscripció’, al final de tot de la secció ‘Subscripció’ dins del menú ‘Perfil’.